06 September 2008

Fascination

Наши си глупости.
Сестра ми обяснява, че ще бъде прекрасно да има такъв зет, аз пък потвърждавам. Стига да ми намери такъв. По-малък от оригинала, ако може. Съвсем малко, не съм претенциозна.
Той пък, "разбира се, че е правил секс, на 9 е!" Той е кучето ми. Такива изречения се получават след бира и две домашни мохито-wannabes.
Претрупвам се със сериали, сигурно съм последният човек на света, който още не е гледал ОС, но пък съм сигурна, че повечето от вас са последните хора, които не са гледали нито един епизод от That 70's Show. Освен Мимз. Тя е фен.
Освен това, ако не знаете, когато порасна, искам да се омъжа за Майк Скинър. Повечето въздишат по разни му там актьори, аз пък искам него. Наред с въпросния зет-мечта на сис. Въобще, би било прекрасно, ако разрешат многомъжството. Бих си направила харем. И сигурно бих поканила Оейзис да пеят вместо освещаване. Оейзис, защото Матю Белами ще бъде вътре, което автоматично отхвърля алтернативата Мюз. Може и вокалиста на Алфабийт, защото подскача забавно на разни техни клипове. Всъщност може цялата банда. А с мацката и със сис ще пием и ще гледаме телевизия, докато чакаме разносвача на пици да дойде най-после.
Нали ви казвам. Наши си глупости.

No comments: