22 April 2008

There's a monkey in the jungle

Правя плочки на корема от кашляне и съм си направила едно малко антибиотично и витаминно царство наоколо. В момента на писането на този пост съм си качила краката върху бюрото и правя глупави печатни грешки, освен това помагам на Станислав за доклада му по биология и превеждам невъзможни термини, а отгоре на всичко съм като дрогирана и със С си говорим глупости и за друг съученик и присъствието му като слънчево затъмнение "рядко, но забележително".
През деня с Р. си говорим за общи познати "Само не ми казвай, че другият е той!" и за това колко е малък Бургас (невъзможно).
Утре няма да съм на училище, въобще вече съм във ваканция, отчасти заради проклетата бактериална инфекция, отчасти, защото вече ме е хванала липсата. Само веднъж да мине четвъртък and suddenly everything is right, ама айде да дойдете да ни гледате, а?
А в петък вечерта ще пия само греяно вино с добри приятели и хубава музика.

No comments: