12 February 2008

Humphrey, we're leaving! pt.3

С Control си разчистих сметките вече, а и смятам да се пренасям в по-хубава паралелна вселена със странни приключения - сънища - и спомени от неща, които едва ли някога са се случвали наистина. See the danger, always danger.

(за Tell Me Where It Hurts)
Дете: А, това е, като Run, my baby, run!
Марто: То е Run, baby, run. Без „my”.
Дете: Е, аз си го май-вам.

Марто: А има един глагол, който означава едновременно целувам се и малко по-хард неща...
Дете: Прегръщам?
Марто: Да.
Дете: Ми, амбраз означава едновременно целувам и чукам.

Дете: Аааа! А, опа, кво направих?

Марто: Чакай да видя какво са ми писали. „Вече е тръгнал.” Е, ми никой не ми казва „пенис”, ебаси!

Дете: Боже!
Марто: Да?

Дете: А, вълна! Начи, „ти си вълната, вълната, а аз съм голата”.
Марто: Ъ, все едно Нова Генерация!

Дете: Мишо, наздраве, ако ме чуваш, сега пия бира... А, те май не ни чуват. Бира бира бира бира, чувате ли ни? Бирата – пилешка супа за душата. Децата си играят на двора, а супата – в устата.

Марто: А, Весо, който е нашият пръскач, е в автоматично състояние поради липса на активност.
Дете: Тоест, той в момента не използва интернет, а Весо без интернет, представете си колко може да е активен наживо. Може би е в тоалетната...

Марто: „Ще намерим стабилен вход за другия път”, каза Мишо, най-вероятно. Мишо, няма да има друг път.

Дете: Казах си – стига! Стига с продуктите на Данон. Те не са полезни!
Марто: И са рядки!
Дете: И нямат сол!

Дете: „Не можем да чуем песните”, пука ми, че ми дреме, аз ги чувам.

Марто: Здравейте, вие сте с радио еСПеранца, абсолютно перфектното предаване на власат.орг. За ваше сведение, то е собственост на Весо. Адресната регистрация е Калоян 116. О, боже, ние сме в ефир. Значи, съжалявам, ако сте чули това... Абе, писна ми! Писна ми, аааа! Пи-сна-ми! (разревава се)

Дете: Какъв е Вашият проблем, Мартин?
Марто: Проблемът ми е, чеее... ИСКАШ ЛИ ДА ЗНАЕШ КЪВ МИ Е ПРОБЛЕМЪТ, ААА?

No comments: