14 December 2007

da da da

Първообразът на този пост беше мразен и утопичен. Обаче после В. ми оправи настроението с разни забавни песни.
Равносметки
Не смятам да ви съобщавам, но уви, в момента пише моето друго Аз, което е особено вдъхновено от нещата, които открихме заедно. Освен всичките сезони на CSI, в култовопросволутото ни фтп има и други особено важни неща като: тотално антиутопичната класика First Wave или пък Death Note (в момента само двама от четящите биха знаели защо сме ентусиазирани). Но пък за пълно удоволствие има и Masters of Horror и ReGenesis, а аз предвкусвам предстоящи вечерни събори у нас, както преди месеци и интересни неща за гледане.
А сред всичко е и друга класика Futurama, за която ми напомни отново В. и веселите й песни, а аз ще си спомням останалото, докато утре не съм на училище, завита с одеало, пиеща поредната чаша чай. Да, настинала съм.

Edit. Но пък заваля прекрасен сняг. Thank God is Friday.

No comments: