23 November 2007

Friday never hesitate

Този пост го пиша вече трета вечер, поредна, да. Имам и нужда да спа, но ми е по-важно да го напиша и да ми се махне от главата.
Кога стана така, че приемам писането в блога ми като военно задължение "За по-чест! Мирр-но!", или факта, че си пукам пръстите на ръцете, а това не съм го правила 17 години.
Сега чета Brave New World. Не знам дали ви интересува, дали ще ви помогне с нещо тази информация, но я чета. И книгата всъщност е зверски добра, а аз я чета докато слушам музика, преди да заспя, в глупавите часове и докато пия вода. Най-вече вода. Вече не пия кафе, а и чай - много рядко. Само вода и плодове. И да, преди да сте попитали, обезводнявам се.
Не е на добре, знам. А в комплект с недоспиването е ужас. Но ще го правя поне докато завърша, защото, както често подчертава сестра ми, възрастта ми ми го разрешава.
Възрастта ми?
За същата възраст ли говорим, че когато се събера с някакви хора някъде, все някой ще отвори тема за сватби, букети и бебета. Отказвам да приема, че все още има момичета, които си чакат бляскавите рицари на бял кон. При мен ги няма, отдавна при това, ама и аз съм си малко сбъркана във възприятията. Няма как.
Отивам да си махна лака (а това наистина не ви интересува), после ще се опитам да поспа.
Sooner or later God's gonna cut you down.

2 comments:

Anonymous said...

Следя блога ти. Рядко прочитам новите неща. Но това го прочетох докрай. Случват се неща.

щях да започна така:

Извинявай. Под каква форма/език/издание/корица четеш Brave New World?

Интересно. Преди по-малко от десет дена срещнах това заглавие и идеята около него, и вероятно съм поискал да я прочета.

Ах, тези военни нрави.

Anonymous said...

Въпросът ти е малко труден. Някакво издание на Галактика е, от култовата антикварна книжарница. Книгата я прочети в, щом ти е попаднала като заглавие.

- Нели