02 November 2007

Friday, I'm in Love

Нямам някакви специални спомени от днес. Преди да сте попитали, не съм реанимирала от партито.
Обаче последната седмица беше (и за бога тя не е свършила все още) толкова запълнена с разни събития, кръгли маси, митинги, интервюта (тинтири-минтири), че вече почти нищо не може да ме впечатли.
И Хелуийн партито, на което първо нямаше да ходя, после щях да бъда курва, после идва Катя при мен и ме пита "Нели, ти какво си, Майката Земя ли?", и чак накрая се установих като групито на Kiss. Да, на същите Kiss, и което беше забавно - имаше толкова много метъли, облечени в познахте какво - черно, че Kiss се различаваха само по грима си, те и по това по принцип само могат да бъдат отличени, иначе аз се откроявах с червения си корсет, който за пореден път си откри някакво предназначение, и грима (да се разбира - ръчноизрисуваните линии по лицето ми с очна линия).
Everything on its place, за пореден път. И беше забавно, да.
А майка заминава утре сутринта за Истанбул, така че може да се смята за добре, че седмицата не е свършила още.

1 comment:

dete said...

о-червен-корсет!другите-думи-в-поста-ти-ги-забравих.пък-аз-носих-само-вратовръзка-на-фона-на-бяла-ризка-и-'емо'блуза-отдолу.утре-може-да-ти-напиша-другите-кво-бяха-ако-са-били-нещо-всъщност.не-че-не-ми-работи-спейса всъщност-:)