11 October 2007

Cigarettes & Alcohol

Ако бях с кофти чувство за хумор, сега щях да публикувам разни клипчета от Сърбия, които завършват почти еднообразно - на фона на сръбска музика или с наздравица.
Обаче не съм, затова си гледам сама разни клипове на Емир Кустурица, защото освен всичко, не съм в настроение за друго в момента. Да се разбира, в настроение съм за някакви странни песни и дискографии на необичайни иначе за мен музиканти.
"Какво те ебе, слушай си каквото ти се слуша в момента."
Да де, нищо не ме.
По тази причина си харесвам някакви неща - интересна книга, нов мобилен, готини спортове, които да практикувам при достатъчно свободно време и нерви.
Марти, мацка, и аз си мисля, че си заслужава, обаче наистина съм аут ъф идеи.

1 comment:

desislava said...

това отстрани което е, много яко, браво:)
(чекни си мейла, пратила съм ти нещо)