01 September 2007

Spinning Around

Разхождам кучето и съм си подредила 2 плейлисти в плейъра - Playing the Angel и сборни песни за подскачане и хилене. Предимно за хилене. А хората ме гледат странно
"Какво ли пък се хили толкова, ми не си гледа кучето?",
или другото, като започнат да ми говорят, а аз съм увеличила звука на макс. Сорри, пичове, не ме интересува дядо с кои кучета и собственици завързвал контакти, аз съм асоциално момиче с хронична наклоност към насилие и музиката ми е по-важна от това да ви отговоря как е Сънчо. Еми, пред вас е, решете сами.
Започва Precious и идва време да се правя на секретарка по поръчка или добрия вестоносец, нещо такова, и решавам, че Марто никога повече не трябва да прави експерименти с коса нула-номер. Както казва сис: "Сигурно прилича на мутра."
После започва Кайли, която аз не слушам в малки изключения, но уважавам до мозъка на костите, защото тази жена е преживяла всичко, ама наистина всичко. Малко като Мадона, обаче без изгъзиците с Бритни. Пък и е австралийка. Тя пък ми напомня на едни тайни видеота на Никола, където той си танцува по неговия си начин (и неизменното размахване на крайници) и хиленето ни около него.
And did I forget to mention
That I found a new direction
And it leads back to me.

No comments: