11 June 2007

I wanna be sunlight

Grolsch-ът отдясно не може да промени факта, че седмицата вече свърши и, ура, следват seven days in sunny June, без значение, че изкарах 5 на граматиката. В моя защита пеят Chris Cornell, Freddie, Foo Fighters, Уикеда и Ъпсурт. Въобще, всичко си е по правилните места и неочакваните хора петък вечер.
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman of you
Иначе аз сама съм си наредила плейлистата, но пък по З-рок пускат The Beatles и Janis по обяд, а майка се стряска от силната музика. В 21:06 пък ще слушам чуждите плейлисти и гледайте да има хубава музика (това беше риторично), иначе казано - hey now now.
Със същите обичайни заподозрени сме в творческа кулминация на линчовските идеи относно хубавите филми и пейките, както и Рупърт (Рупи Рупи Рупи Рупииии!) в цялата безименна засега история, в която задължително ще бъдат замесени страховитите миризми на сеното и Пикасо по стената. И за капак, за втора поредна година ми обещават да ме научат да карам колело. Този път обещанието е двойно.
Everything on its place.

4 comments:

desislava said...

хъ хъ хъ. на мен ми обещават от ГОДИНИ. обаче имам съсед от австралия, който се казва пол и е страхотен:)

dete said...

нелс,вече знаеш сигурно,но предаването ще бъде утре,понеже екипът не е пълен.
иначе всичко-на-правилното-място е малко измамно и по-добре не му се връзвай,
защото само това чака ужасното слузесто създание разбърквач-на-неща-и-места.(;

dete said...

по небрежно сложни обстоятелства аз съм мАртин,просто дете ми ходи повече като анатомични дадености!(:

desert rose said...

Отложете си предаването за сряда. Утре ще ни черпят разни хора, чието семейство се е увеличило с един член. (Ебати, колко завъртяно, хаха.)