14 January 2007

Call the police!

Аз все още съм тук, но не беше лесно, а ти се кълнеш, че си имаш причини.
Или 10-те неща, на които се смях последната седмица. От случайни срещи със забравени приятели до още по-случайни срещи със съсеминарници (по неволя). Две върнати класни и звук на облекчение; вицове за семейства и реални истории от такива. Баба срещу кучето на дивана; или защо всъщност все още не съм си довършила разказа?
Отказах се, а утре ще се правя на к. Д. и по дадена идея ще си оправям звука сама.
Call the police,
Cause I've lost control and I really wanna see you bleed.

Реквием за предишния ми темплейт, ала този ще напомня повече на същността на пустинната роза. А ако пък не - с малко повече време ще се опитам да си възстановя онзи със абсентовите цветове зелено.
Помните ли любимия Зелен текилен бар на Алиса?

3 comments:

mimz said...

Айде аз ще имам честта да пиша първия коментар на новия ти темплейт. Да си го ползваш със здраве. ;)

desislava said...

баба срещу кучето на дивана?? какво пак е направил този кретен?

desislava said...

мда, и това за номадите, хех, браво, че се сети, супер е (не ми получаваш смс-ите, хм, жалко:(