04 January 2006

Нова година, нов късмет

` Добри приятели се съюзяват, добри приятели се запознават наново. Добри приятели се събират, добри приятели се разделят.` - Мотото на 2005 година. За новата година не знам, но времето ще покаже.

Хубави неща за 2005 година:
1) Да веселиш хората наистина радва самия теб.
2) Да се запознаеш с нови хора е полезно и приятно.
3) Случайни запознанства, водещи до неочаквани последици (без мпс).
4) Да се науча да рисувам хора беше трудно, но приятно.
5) Да се науча да гледам анимета беше неочаквано.
6) Да се науча да разпознавам истинските си приятели...има още работа по въпроса.
7) Да се срещна с Президента беше неповторимо.
8) Да преодолея страховете си е в процес на постигане.
9) Да видя Малта беше красиво.
10) Да издържа на всичко - и аз не съм сигурна как го постигнах.

3 comments:

desislava said...

10) Да издържа на всичко - и аз не съм сигурна как го постигнах.

но го постигна, браво, малката.

иначе: мноого ти благодаря, че се обади да кажеш дали подаръка ти е харесал, ха. догодина без.

desert rose said...

Догодина без, трънци :)
Като си видиш своя, ха да те видим какво ще кажеш. Пък и какво се оплакваш - отлично знаеш, че щом ти си го избрала, ще ми хареса ;)

Anonymous said...

Very nice site! Fioricet info slurpconfirm404 a index htm how to format a harddrive electric wheelchairs