23 December 2005

緋色の空 2

А сега сериозно.
Чак преди малко си дадох сметка, че тази вечер говоря с много хора за последен път за годината. Тъжно ми е, да, обаче все пак, това е положението, аз заминавам нанякъде си с някой си, а добрите ми приятели (колкото и малко да са те), заедно с хората, които ме крепят, си остават тук, изживявайки своя собствен новогодишен купон.
В един филм бяха казали, че когато на Нова Година си направиш равносметка за станалото през изминалата година и ако се разплачеш поне веднъж, било то от радост или от тъга, то значи годината ти не е минала напразно.
Ето такава равносметка си направих, макар и малко по-рано, наред с другото, и ме изненада резултата.
2005 година беше дефакто най-тежката ми досега, обаче странно защо се разплакох само заради хубавите неща, т.е. почти всичко от август насам. Последните 4 - 5 месеца диктуваха решенията ми, възприятията ми, дори вкуса ми. Напълно непознати могат да станат най-добри приятели за дори по-малко време. Добри приятели се съюзяват, добри приятели се запознават наново. Добри приятели се събират, добри приятели се разделят.
А след тях остава само споменът, запазен от някоя наша собствена Shana.

Весели празници на всички!

5 comments:

desislava said...

страноо..и аз заради хубавите неща се разплаках като цяло..обаче за това с теб много сме си говорили вече, знаеш..
и това за приятелите, и за него си права, умно малко момиче:))

а това на японски ли беше или някакъв друг език?

desert rose said...

Мдам, япоски точно е :)
Което ми напомня да ти препоръчам да си свалиш едни анимета да гледаш. Знам, че не си се итнересувала досега, ама тези са страхотни - Shakugan no Shana, Elfen Lied и Chrno Crusade. Въобще, ако ти попадне аниме под ръка, гледай го :)))

desislava said...

http://www.kulturistika.blogspot.com/

desert rose said...

знам

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. meridia and its effects cruise lines Sparkle computer graphic card Programme pour freezer un compte msn Stockings and milfs Fantasy sex acts heil air conditioner covers Antonio dealer infiniti san Spy video surveillance Viewsonic 19 inch lcd monitor Peles com rosacea Aol scrabble blast Bicycle poker card