02 November 2005

New kids on the blog

Ходене до София, среща с весели пияни хора и спане в една стая с тъпи трезвеници, да гледаш света от високо и да се смееш на малките смешни хора.
Реплика на броя #1 :
"Съхрани българското, бъди Плевен!"

Действие на броя #1 :
Снимка с г-н и г-жа Първанови и Стефан Данаилов.
Действие на броя #2 :
Снимка с Нидялко(даа, този Нидялко)

Следва продължение в Бояна, малко след моста, вляво после.
Почти час по-рано - хоро с Президента.
Няколко часа по-рано - life from Зала 1 на НДК.

Резултат на броя #1 (И извод също, май)
Първанов е пич, Първанова е пич, дори онези костюмирани маймуни със слушалките са пичове. Стефан е пич (ама мноо), оня пич до мен на снимката е пич (високия, не изрусения, да си имаме уважението). Мацето без име е пич. Момчил е пич. Юлика е много пич. Дори може би и аз ( без скромност и увъртания) съм пич, щом без страх заговорих Зорка(което принципно беше по-лесно от да се накефя на едно лице(да живее мангата!(и анимето, естествено))).
А всъщност пичове под път и над път, под дърво и камък, до снимка и над снимка. (И, моля ви, не ме занимавайте с руси, пардон, изрусени на кичури мъже! Вие за пичове ли ги намирате???)
Всъщност какво остана? Ааа-да! Портрет + може би някое друго ходене наляво-надясно + мейл до някой друг пич + готина уговорка с двама идиоти, едно маце и бирибирибирибири. И една радостна целувка, към кой - тайна. Иии, да видя секси боксерките на единия най-после. (няхняхнях) (ще ми счупи главата, ако прочете това)
Край, най-после.

3 comments:

desislava said...

ще ти счупя главата март месец като се върна,значи от блог-а ти да разбирам за "среща с мъжа ми, брат му" и кучето му, примерно
просто съм безмълвна

от ядосаната ти сестра:))

desert rose said...

`Мъжа ми` е един приятел, само дотам, ще ти обяснявам по телефона, `брат му` е Иво, който беше на рд-то ми (нямат никаква родствена връзка), среща, по-скоро уговорка у нас за един хорър-маратон.

от полузаспалата ти сестра :))

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! http://www.buy-provigil.info/Canadianrx-nexium.html nexium 20mg