05 November 2005

зрънца от нар

Така значи, веселата уговорка се отменя, отменят се и радостните хора, и идиотите край тях. Отменя се кафето, бирите се отменят, лудата музика също. Завръщането на блога ми си е отменено откакто той съществува.
Днес (почти) всички ми се цупят, а не разбирам защо. Изглежда си мислят, че са единствени и никой друг няма проблеми. (Почти) никой не ми отговаря, освен Киро и Мимз.(Принципно те са и единствените хора, с които искам да говоря сега, но това не извинява останалите(ама никак)). Днес дори даскалите гледат на кръв(нещо обичайно принципно, обаче днес е с необичайна сеизмична активност).Цупи ми се Ивелина, цупи ми се Момчил, цупи ми се онова лапе, Никола ми се прави на интересен заради една тъпа снимка, въобще какво да ви кажа - рози и вода.
Не, не, хорър маратон наистина няма да има, обаче все нещо ще стане.
А Киро наистина е пич, при това един от малкот оостанали. И Мимз е много мацка, ама май се изтърках по тази тема и просто търся как да си повдигна настроението.
Точка, а?

2 comments:

BeeTLe said...

Що съм ти се цупила бе? :roll:
Пак някое от моите настроения ли...

Anonymous said...

best regards, nice info » » »