22 September 2005

Животът - начин на употреба

Малко нерви, малко повече ядове и май преживях и този ден.
Не успях да набия Никола, както се канех, обаче като се замисля, много неща не направих, както се каних лятото.
Утре ще има още една съборена къща, все пак новите нощни мърди празнуват нечие поредно рождение. А останалите, които са решили да не пият и да не пеят хубави и весели песнички, ме гонят, за да ме запалят на огнено-синя клада, за да си отива с очите ми. Нима те не разбраха, че всичко това го правя заради тях, за да стане Текстът наистина добър?
И да, наистина се кефя на Ъпсурт. Доволни ли сте? Аз съм. И дори смятам, че Ицо Хазарта е най-добрият текстописец сред останалите в милото ни изгаврено българско реалити.
А сега ме оставете, оставете ме, за да мога да ви спомена и вас, и вие да се смеете заедно с останалите, да усетите истинския дух на песента. Това съм Аз.