25 June 2014

It comes from a different time, from a different place, all love and grace

Прекарвам глупаво много време в преглеждане на сцени и снимки, хората на работа ме питат някакви неща, а аз почти не чувам нищо и гледам в други посоки. Крейг прави коментари за съкваритрантите ми и се смеем на глупави неща, които вече съм забравила.

Неделя беше шумна и забавна, танцувахме много и се въртяхме в кръг. Пихме много. Някои пиха повече от други, някои танцуваха повече от други, някои играха на бадминтон и тенис. Бях забравила какво е чувството да пиеш много много евтин алкохол и да не те интересува, че си си оставила чантата на земята в другия край на палатката, защото всеки познава всеки там и всичко е наред.

Опитваме се да си направим плановете за следващия месец напред и е безумно трудно по някаква причина, но майка е обещала да донесе бутилка с домашна ракия (което е абсурдно, признавам), а Скот ми е обещал от месец да направи мисо супа. Освен това модното шоу за ИКЕА с видеото и тихата паника, и финалният проект за сестра ми - което прави всичко дори по-страшно, отколкото е.

No comments: