01 June 2013

Came off the road and I forgot what I was looking for

Вече е официално юни, а аз официално мога да попитам: "Какъв, да еба, беше проблемът на последния месец?" Сериозно. Всичките крайни срокове и всичкият стрес на света, всичките неща, които се случиха в най-лошия възможен тайминг.
Майната му на всичко.
Майната ти, май. Go suck a cock.

Междувременно аз си купих рокля за дипломирането ми и други неща, освен това започвам нова работа след точно 14 дни (уау), и планирам еднодневно пътешествие до някъде. Няма значение докъде, просто до някъде (щом Аран вече няма да се случи, има още 1000 други места, които не съм видяла още или не съм видяла достатъчно от).

И всъщност е много приятно чувство, когато момчетата започнат да ти мрънкат как така ще напуснеш и как повече няма да отидеш да ги видиш.

No comments: