06 April 2013

Haven't we heard enough

Всички онези неща, които искаш да направиш.

Днес е рожденият ден на Дик. Казвам това не като някакво особено важно твърдение, по-скоро като въведение към следващата история.
На обяд отидохме в един малък пъб на Byres Rd, в който - по някаква причина - никога не съм влизала преди. Говорихме си за всичките неща, за които си говорят хора, които са два месеца преди дипломиране. За хора, за работа, за места по света, където да живеем. За неща, които обичаме и неща, които трябва да изоставим. Отново през местата, на които той е кандидатствал за работа и всичко, което би искал да прави. Той със сигурност има повече перспективи от мен, и повече идеи какво иска да прави с живота си, което е супер - поне за него. Мен ме кара да се депресирам допълнително пред възможността да не направя нищо по-велико от това да работя в магазин* и да намразвам хората дори повече от обикновено.
Всъщност в момента не мога да осъзная концепцията, че след лятото ще има есен. Нищо останало. Лятото не е ваканция вече, а просто следващия сезон.
Но Дик ми каза едно от най-мъдрите и хубави неща, които някой ми е казвал напоследък. Защо, в тази gap year, докато работя нещо, някъде, и преди кандидатстването за магистратура (ако изобщо се стигне дотам), не правя всичко останало, което поискам. И покрай всеки разговор, който провеждам с майка си, в който чувам разочарованието в гласа й, просто защото тя наистина не може да възприеме, че нейното образование преди 30+ години няма нищо общо със ситуацията в момента. Нищо. Общо. Неговата идея беше просто хубава. Накара ме да се усмихна, а това не се случва много често напоследък.

*Disclaimer: Нямам нищо против хората, които работят в магазин. Забавно ми е, когато с колегите се правим на клоуни и когато клиентите не са сърдити на света (или поне не си го изкарват на мен), но това е temp job, а аз имам всичките амбиции на света да направя нещо прекрасно от живота си.

No comments: