24 January 2013

And drown us with the burdens of our sins

Случаи, които са в същата категория embarrassing като случката в неделя вечер (като доказателство, че до края на седмицата никой няма да има никакъв спомен за тогава):

.18тия ми рожден ден
.19тия ми рожден ден
.онова парти за рождения ден на Крис, когато се събрахме у Виктория (aka, инцидентът с лютивата храна)
.Трифон зарезан 2009
.Дисни партито (когато момчетата от Нова Зеландия ми постоянно ми доливаха бира, или как нямам никакъв спомен как всъщност се запознах с Рос и за какво всъщност си говорихме)
.животинското парти в Морано и българите, които опитаха да откраднат храна от фризера
.jungle book партито, enough said
.инцидентът със съквартиранта ми, който невинно си ядеше закуската в кухнята
.сутринта в Glenfinnan
.абсолютно всички гала вечери на Cut
.wrap-up партито след като снимахме The Phone Box
.19тия рожден ден на Карлота

Can we now drop the subject, please?

No comments: