02 April 2012

You're moving in elliptical pattern

Търсейки една от любимите ми тениски на динозавър днес, случайно попаднах на една лилава пола, която купих преди две години за едно парти. Бях забравила, че още е някъде из гардероба ми, всъщност най-позитивно бях забравила за съществуването й изобщо.
И тъй като е почти гигантска, ще се опитам да направя от нея хубава лятна рокля. (Която мога да нося на плажа с римски сандали и голяма сламена шапка. Говоря пълни глупости, но ме разбрахте.)
И като се замисля, че с Танви я намерихме в последния последен момент и ако не беше онзи странен скрит магазин, нямаше изобщо да стигна до това парти. Или ако не беше Танви да ме накара почти насила са я купя (защото в този момент вече ми се беше отщяло да ходя на каквито и да било партита), щях да си остана вкъщи и да изпусна целия adventure. (Включително да си забравя ключовете в стаята на Карлота и да я хвана с Юън в леглото; после да ям полу-замразена пица в Бетани и да спя на дивана в апартамента на Сара и момчетата.)

Тъпото е, че помня почти всичко от партито, както и от всички други партита, на които съм била, въпреки количеството вино и бира (от новозеландците (които смятах, че са австралийци)).

Иначе намерих и тениската накрая. Беше в най-дълбокото дъно на гардероба ми, което дори не знаех, че съществува.

No comments: