15 September 2011

Thursday watch the walls instead

Сарказмът на Джим никога не е достатъчен, а с Дик се замерваме с малки пухени топки и си говорим глупости, за да не заспим. Правим си тъпи снимки и се смеем, отчайваме се от първокурсници и все намираме причини да се махнем от изложението поне за пет минути.
Прекалено странни дни, прекалено много неща наведнъж и това не винаги е хубаво, но днес съм смела и обикалям из непознати сгради, и се срещам и говоря с хора, които не са ми в списъка точно в момента.
С Мими си говорим глупости по дефоулт от последните 8 (8??) години.
Мимз
доспа ми се
Nelly
аз пък се разсъних, хаха
i blame the cold water
Мимз
хаха
а то и аз се поразсъних като си измих зъбите
за съжаление не действа сутрин
Nelly
действа, ако след 5 минути ти идва автобуса, чиято спирка е на 10 минути от вас, хаха
Мимз
това е сутрешна тренировка
тичане след автобус
Nelly
хааххаха
сутрешна физ. зарядка и бягане с препятствия в едно
Мимз
ако има включено пресичане на улици и светофари получаваш бонус точки
Nelly
ако нищо не успее да те блъсне на тротоара - бонус живот
Мимз
пък ако събереш достатъчно парички по пътя печелиш допълнително време и автобуса го хваща червена светлина
Nelly
ако събереш правилните гъбки, получаваш супер-бързина и направо излиташ до училище

Потвърждавам, 8 години.

Edit (15 минути по-късно)
Мимз
7 сааа
не 8

Close enough.

1 comment:

mimz said...

няма отърване от мен :P