11 March 2011

The beast has come to steal your heart

По някаква причина си спомням, че Editors бяха преди година. Явно всички странни проекти се случват по това време, все светлини и звуци.
Вчера направихме разбор на задачите, всички малки и глупави задачи, а на мен ми писва и им казвам, че ще се занимавам със звука. Точно така, майната ви, аз ще правя единственото нещо, което няма нищо общо с дизайна. После ще боядисваме галерията, а аз ще ви се смея на претенциозните глупости, които сте направили.
This is how I roll, а точно в момента не ви се кефя, съжалявам.

Иначе трябва да правя блог и да пиша statement към него, и всичко това за четвъртък, а още не съм го започнала. Другата седмица ще е много, изключително забавна. Mark my words.
(И имам билет за Battles за началото на юни. Това споменах ли го вече?)

No comments: