29 January 2011

Don't look until I signal

Сънувам реплики, които се опитвам да сглобя в цялостен сън, докато седим на гарата, а после във влака сънувам и песни, които не съм слушала от години. Не ми харесва това, че ми е студено и не ми харесва, че не мога да отида на местата, на които искам. Не ми харесва, че не върша работа, а имам толкова много от нея. Не ми харесва и че времето минава толкова бавно понякога, но поне утре ще имам цял ден да побирам мебели и да чертая схеми на действие.
My soul slides away
But don't look back in anger, I heard you say.

Прекалено много работа, както казах. Два проекта за кратко време, два филма в действие и една малка купчина от книги до мен в леглото. (Yeah, I said it, спя с книги в леглото и се чувствам най-сигурна така.) Ayr няма да ми е достатъчен, а някой дали ще пожелае да прекара с мен един уийкенд в края на февруари, някъде - където и да е, където ще можем да седнем на леглото и да пием, drinking straight into the following day.

1 comment:

nana said...

Не зная за други, но аз съм си уговорила всички почивни дни.Каквото желае партньора.