27 July 2008

Love Is Noise

Не мога да не забележа приликата между няколко бургаски улички по пътя между ателието и вкъщи и онези кози пътечки в Странджа по пътя за извора и Калето.
Не мога да не се сетя и за други неща и хора, докато слушам различни песни, нали помните
Did you ever notice that there's a certain line in every song sticks out because it reminds you of a person that you just can't forget?
Ето такова е времето вътре в мен, песни навсякъде, музика, музика, а любовта е шум, който пея, защото ми харесва как звучи (новата песен на Върв примерно). Нови албуми, много нови албуми, концерти и фестивали, време е за път и за завземане на пространства, време е за обмяна на информация и разкази (освен всичко останало), време за теб и за мен, хаха, винаги ще се намери време за всичко. Или както решихме днес, най-активно се мързелува, когато имаш толкова много работа да вършиш, но предпочиташ да прочетеш някоя добра книга (или да гледаш забавен филм).

И мерси мерси мерси на Иринка и на Мимз, че толкова всеотдайно ми звъннаха на Лени, а аз подскачам вкъщи и съседите се плашат. Е, не е Крийп, но все пак смятам да подчертая факта, че всъщност лятото едва сега започва. Рх - на караоке. (Друг е въпросът как е възможно въобще да се пеят рх на караоке, но в този ред на мисли трябва да се питаме същото и за Оейзис, Мюз и всички останали, затова няма значение. Наистина.) Сис, нали знаеш.

3 comments:

desislava said...

лени? ти сериозно ли?

desert rose said...

песента е яка.

desislava said...

aa ok:)