23 June 2008

Имаше ли

-Я се похвали нещо.
-Какво мога да ти кажа, загубих си два часа да ти пиша домашното по история, вместо да се наспя. И ми е горещо. И съм на концерт след 16 дни.
-Къде? (стиска палци) Молятекажилондон!
-Берлин. Какъв Лондон те гони тебе пък, нали щеше да бъдеш първият, който щеше да разбере за Лондон. Вторият. Ъъ, в топ пет.
-На кого?
-Рейдиохед.
-Чу ли за Хайд парк?
-Какво за Хайд парк?
-Ми, ще има някакъв невероятноогромен концерт с всеки, за когото се сетиш.
-Да не ми говориш за юбилея на Нелсън Мандела?
-Не знам, не го обявяваха така като бях там. Обаче водещ ще е Уил Смит. И наистина всички ще бъдат там...
-Да де, същото е.
-....дори Ейми Уайнхаус, представяш ли си?
-Тя не ми е много голяма любимка, нали знаеш?
-Да бе, и на мен. Ама пък обра сума ти Грами-та. И не я пуснаха да отиде да си ги вземе.
-`Щото е тъпа пияница и наркоманка. И се облича грозно освен това. И по никакъв начин не можеш да ме убедиш, че пее по-добре от Ейми Макдоналд, или както се казваше там.
-Не знам, слушам адски много музика, ама точно британска не.
-И къде смяташ, че си се разбързал тогава? Какво ще те правя, ще ми дойдеш нагости в Глазгоу, ще отидем на гиг на Фрателис, а ти няма да знаеш кои са. Или на Франц Фердинанд. Или на Сноу Патрул.
-Сноу Патрул ги знам.
-Ами ако решим да отидем за уийкенда до Лондон на концерт на Оейзис? Няма да правиш разлика между Ноел и Лиъм Галагър.
-Тези ги знам, ама не знам кой кой беше.
-Ноел е с прекрасните китарни сола.
-Ааха, значи Лиъм е онзи с гласа.
-Да, нещо такова.
-Страхотно е, че си се насочила натам. Ще има при кого да спя. Обещаваш, че ще те приемат, нали?
-Да.
-И че ще си пием биричките на Темза.
-Да, Сънка. И ще ти звънна като се прибера от Германия.

5 comments:

desislava said...

познай кой още бърка лиъм и ноел:))))))))

desert rose said...

аа, не не, лиъм е почти грозен и не е приятел на ръсел бранд. :)

mimz said...

Сигурна ли си, че не си си писала с мен. Хахха, след "Ами ако отидем..." сякаш това съм аз. xD

desislava said...

mimz:)))))))))))))))))))

mimz said...

dess:)))))))))))))))))))