12 May 2008

Is it just the same time of year?

Отлично знам какво време на годината е, никакво, онова, когато остават 30 учебни дни до края на належащия клас, освен това след две седмици оставаме най-големите в училище (малко страшничко си е, всъщност само и единствено защото вместо някой от тези прекрасни вълци ще има огромни шумни групи от набор 94.)
Louie, Louie, I really gotta go now.
Другото време от тази част на годината са моментите, когато вече мога да се разождам из даскало докато свърши някакъв час, от който съм освободена за деня, или да избирам кои предмети наистина са важни (и да не си забравям вече справочника по математика).
One Way or Another
"В последния ден от ваканцията отново стоя сама и си мисля за разни неща, за изминалите дни и каквото ми остава. Кратък списък на оставащото. В петък ще сме на самоуправление в инспектората при тези невъзможни същества, или поне една част от тях. В понеделник, във вторник, или и в двата дни ще съм на тазгодишната абсурдна лк, презентация – друг път. В петък съм на награждаването на Петя Д. След около месец съм на изпит по английски, след още няколко седмици М. ще ми дойде нагости и ще бъде едно прекрасно начало на лятото. Рейдиохед, а след още три месеца съм на втори изпит по английски. След още два месеца – изпит по немски. Януари `09 – подаване на документите за Шотландия. До края на следващата учебна година всичко ще зависи дали ще получа Ablehnung или Zulassung за интервю там."

Поемам дълбоко дъх. Очаква ме една невероятна година.

No comments: