14 April 2008

shock shock me

"Случиха се разни неща." Най-вече насън, този така странен и прекрасен дълъг сън, изпълнен с бягане наляво-надясно, сестра ми и Льо, с които сме малкото останали добри, и Сава, който и той не се знае какво прави там, но си говорим за пиесите и хората, освен това в някакъв проблясък се случват едно към едно случки и изречения от пицарии и нещо такова. Но е сън, и ако не го бях записала веднага щом се събудих, нямаше да го помня.
А сега нещо ново. еСП, за което казах на Марто, че ще стае постоянно и явно е на път да стане (искам и аз, обещала съм и на сис, а на мен ми е обещал Тони). Последното са мюзик айдълите, които в мнозинството са абсолютни лекета, или поне така изглеждат пр. Дениславчето, обаче аз съвсем случайно мярнах един преди да заспя, и май се оказа единственият, който прилича на нещо. Освен това пее Мика прекрасно.

2 comments:

BeeTLe said...

Уникален!

desert rose said...

пу за мене! :D