06 April 2008

I need some red wine and you need to be nicer

Иначе бях ядосана на нечии чужди реакции, обаче ми мина в някакъв момент, защото за какво ми е да се извинявам не мога да разбера, всичко това сама съм си го постигнала с ебаси колко много труд, мамка му. А може би Никола наистина е прав за способностите и хъса ми, и за отговорността (която в момента ми изиграва такъв шибан номер, че не е истина). Само че от мен актриса не може да стане. Всичко друго в изкуството, но не и това.
А в момента с бухтите и чая си мечтая да съм някъде другаде и да пея с пълно гърло песни, които чувам за първи път.
Няма за какво да се извинявам.
А Хоакин, Рийз и Тайлър са просто прекрасни в Walk the Line.

Edit. Не че довечера ще се спи - не, няма такова нещо. Има само бухти (все още), черен чай с вкус на ягода и много, ама адски много неща за вършене.
Боже, каква седмица само!

No comments: