21 March 2008

Start me off and watch me go

Нямам нищо против втората смяна.
Малко беше студено, за да се прибираме пеша след 7, обаче в неделя връщаме часа назад.
Освен това, никога не ти се спи прекалено много, а и виждаш логика, да си тръгнеш от последните часове физика. Да, вярно, че времето те смущава понякога, или те изненадва неприятно, но свикваш.

Днес ще пуснат хубава музика. Вчера пак пускаха хубава музика след филма. Вкъщи. Вчера беше и денят, който си бях намислила в началото на месеца, защото именно вчера настъпи астрономическата пролет. А времето беше лошо, и дъждовно, и безслънчево. Днес обаче се оправи, а И си беше намислила точно днешния ден. А аз и днес да си бях намислилила, нямаше да е по-различно. Бях цялата в боя
по пръстите и по дланите
по косата - червено
в устата
в дихателната ми система,
онзи досаден мирис на Таленс, заради който вече не искам да сменям топло|студено светло|тъмно, а просто да правя неща, които ми харесват.
The object of art is to give life a shape. -Will Shakespeare

2 comments:

desislava said...

уил шекспир звучи секси.

mimz said...

хахах на малки имена ли си говорите вече? xD