30 March 2008

Да оставя тук нещо и мен

След такива събирания най-трудното е жестоката граница между случилото се последните три дни и това, което те очаква вкъщи.
"Първо правило на сесиите: не говори за сесиите. Всичко, което се случи по време на сесиите, си остава в сесиите." (а това не ни го бяха казали последния път) Така или иначе еуфорията минава след точно три дни (винаги са три), а тогава ще бъде точно четвъртък и началото на нещо-ново. Дотогава има 2гБ снимки и записи на какво ли не(1.5 в лаптопа на Льо и останалото в апарата ми). Само за едно ме е яд - че не успях да прегракна, въпреки всичките крясъци, викове и песни. Не че ми беше цел, но пък и никога не се получава.
Други неща се случваха, обаче, други, драги ми д-р Уотсън, ама за някои от тях знаят само шепа хора (да се върнем на първото правило), иначе всички си имат причинно-следствени връзки.
Отивам да спя.

1 comment:

desislava said...

"тангра"?:)