22 October 2007

Discovery Channel

Днес с Мартина бяхме на лов за грозни животни. Едър рогат добитък. Големи бели птици. Всякакви зверове. И всички ни се изтресоха на тепсия, че и нещо отгоре, сами ни потърсиха.
Преди и след лова пием бири и ни е забавно, и се опитваме да не паднем на плочките пред общината от смях. Само от смях.
Като се прибрах, от комнет вече бяха благоволили да ми пуснат отново нета (след тази невероятна яростна буря) и си говорих със сестра ми. Съобщавам го тук не защото е нещо невероятно, а защото беше дълго и весело (и с допълнения около час по-късно). Говорих си дори и с Николай Б., с когото се запознах преди малко по-малко от година, на както изглежда, последната есенна сесия, на която присъствахме изобщо. Това хората го наричат адски късмет и за всичко пак са виновни снимките. Ами те всъщност по принцип са виновни за всичко така или иначе. Да го кажа така - някое от изкуствата.
На седмото от тях, обаче, съм малко сърдита в момента, след като гледах Dune не-линчовска версия. Не знам кой окипази хубавата книга, обаче заслужава публично линчуване. Oh well...
Това беше от мен, пичове, пазете се и не се давайте на гадните фешъни да ви отровят живота. (Ако тръгне да се случва, знаете на кого да се обадите ениуей.)

5 comments:

mimz said...

Ако тръгне да се случва, знаете на кого да се обадите ениуей.

The Nellminator. B)

desert rose said...

The MartyNelminator, ha-ha-ha *evil laughter*

Bla said...

Не съм чел "Дюн", но филмът на Линч далеч не ми е фаворит. Новата екранизация не съм я гледал, но май наистина била доста зле.

dete said...

не мисли за фешъните и ще спреш да ги забелязваш. сигурно си ми чувала репликата 'еди-кое-си не съществува'-ами за такива неща става дума.

desert rose said...

ох, то това е проблемът. че тях просто ги споменах. не бяхме на лов за фешъни. :)