17 October 2007

Cocaine

Чувствам се малко глупаво, съвсем забравих за Blog Action Day. Така или иначе, не съм в някакво морално-четящо настроение, допреди малко в никакво настроение не бях всъщност, а сега съм по малко от почти всичко.
(забравих да предупредя, че в този пост ще пиша истинските имена на хората)
И така, сис има утре изпит, което не е нищо необичайно за нея, както и фактът, че всъщност никой не е напълно сигурен утре ли е изпитът. Иля се опитваше половин час да ме убеди, че "ти трябва да поемеш Domino в Бургас". Прекрасно просто, Domino, Yo-Yo, ако има вестници Шах, Табла, Зарове или Бесеница, и тях ще поема. Предварително, някакви хора не ми отговарят в скайп, което е малко досадно на моменти (особено когато ке нуждая от информация за нещо), Марти пък, освен че е решила да ме успокоява дори когато съм прекалено спокойна (това не е ли моя функция по принцип, странно), пуска и забавни изречения от типа на [00:18:19] Марти says: предпочитам да не, днеска го видях и той най-приятелски ми кимна като гей. Виктория пък ме черпи кафе у тях и ми говори за текила-напивания. Други хора пък ми говорят за любов. (За бога, наистина ли всичко се върти около нея?!) Аз пък подскачам от единия форум, в който съм що-годе активна, до лубрикантския такъв, до последното.радио, блога ми и някакви случайни други.
Впрочем, внимавайте като ходите в Билла, днес майка се запозна там с германеца.
Черешката днес ще е музикална.

7 comments:

Bla said...

Cocaine?

desert rose said...

Eric Clapton?

Bla said...

J. J. Cale?

desert rose said...

И двете? :)

mimz said...

LOL?

Какъв е този в. Domino?
И аз пропуснах Blog Action Day. Не че знам какво да пиша точно за него.

dete said...

любов?
хахаха

desert rose said...

Да бе, ужас. Като пандемия е плъзнала из хората.
Тази година лятото на любовта се пада края на есента. :DD