14 February 2007

Hybrid Moments

Какво очакват хората от днешния ден? Това са просто парчета картон в симетрична форма, а "розовите неща не са нито истински, нито розови".
Други пият вино в бутилка от кола, или пък се заяждат с участниците в семинара.
На мен не ми пука. Дали са виновни двата часа сън, или разговорът-причина за тях, не съм решила още, обаче знам, че ме очакват няколко купчини важни книги за до/прочитане, фантастика или нещо такова; музика и физика (която пък е виновна за всички днешни несполучия). Понякога е успокояващ фактът, че винаги в крайна сметка остават почивните дни/вечери/нощи, а пък сънят, макар че е губене на време, е необходим поне по малко на денонощие.
Днес всички празнуват на един таван (от вино, например), а аз се правя, че разбирам от волт-амперни характеристики и ток в различни среди (решаване на задачи), но всъщност слушам песни с характера на разговора-виновник и се опитвам да вкарам в ред отсега няколко стаи. (в петък и събота е абсурдно: рисуване на трета степен или защо не обичам да ставам рано, но пък нали времето не съществува.)

За всичко са виновни пържените филийки (и, явно, блузата с надписа).

1 comment:

BeeTLe said...

Не беше вино а водка разредена с кола (: