12 October 2006

I write sins not tragedies

След мое обещание и по молба на Ивето, по възможно най-азбучен за мен ред.
Някои хора от лятото и други предходни сезони.

Антоанета - Вълчица, която не яде хора и е супер сладурана
Ангел - не съвсем лятно, но пък е страшен фотограф на известни бг личности
Близначки - Addicted, хора, обичам ги тия двете, сериозно
Валя - време за чай или капанчета с нея винаги ще намеря, и нея много я обичам
Деси - е, систъра ми, все пак, какво да коментирам :)
Димитър - вж. Ран
Елена - кхъ-кхъ :)
Етуил - нашият най-почитан елф
Иво - респект, човече, респект
Иван - хахаххаххахаххахаххаххахахаххахахххахах
Ивелина - а за нея да казвам ли колко я обичам?
Коце - айде пак с усмивките, айде
Мимз - непрекъснато ми спасява задника и никога не се предава без бой
Момчил - страхотно начало на лятото, а и е винаги готов за по бира
Никола - лятно настроение, но не и тази година
Полина - гофрети-тайм!
Петко - днес е рожденик
Ран - еднственият, който можеше да поддържа огъня за повече от 5 минути. Много повече
Софи - my friend is she
Сара - and she
Тошко (Георги и вс. ост.(слагам ви под общ знаменател, защото иначе просто не става :))) - много ви се радвам и на вас, ужасно много, да знаете
Пропуснах някого, и в мислите си също. А дните наближават много бързо, не ми харесват списъците, къде е вярата, приятели, вярата?!

2 comments:

BeeTLe said...

Ако в момента трябва да напиша и аз такъв списък ще бъде следния :
от А до Я (всички т.н. приятели/хора) - смотльовци!!! мразя ви!!!

Мерси за дългочаканото списъче иначе...

mimz said...

Хмм... Да си изпуснала някой? >_>