16 September 2006

Break me, shake me

New has come in the town.
Новини за всичко и за всички. Предложиха ми работа за някакъв интернационален младежки вестник (на немски), обаче не знам какво да пиша за себе си. Ще измисля. Отделно се прибрах в добрата стара Република България и информацията ме заля като лавинен поток, буквално. Същата класна - ура! Оттук-нататък обаче : цялата зоологическа градина от задния двор в нашата класна стая, като преподаватели. За вестника имам нови идеи и те ще бъдат споделени с когото трябва. По пътеписа...Не, не съм почнала да пиша като хората, обаче снимките са готови. Пиесата не е готова, имайте го в предвид.
Обаче затова вече започнахме планове за след 2 седмици, и то какви.
Пак ще пропусна нещо, и това ми е пределно ясно.
Но в момента това ми е последния проблем; не мога да издиря който ми трябва; довечера съм в баба, познайте дали има нещо за ядене тук; преди това (и след също) съм като хаймана, за пиене и други такива неща.
Сряда ще е новият вторник, според моят най-обичан вестоносител дъ Ивето. :)
И сме първа смяна.

5 comments:

BeeTLe said...

Ахахаха...
Имайки предвид вестите, дето ти донесох...
Добре че не я караш на принципа "Убийте вестоносеца" (;

mimz said...

Честито за класната. :) Де тоя късмет и при нас. :(

desert rose said...

В интерес на истината, предпочитам ти да ми донасяш лошите новини....Поне предразполагаш някак си :))

BeeTLe said...

Тва сигурно е заради смеха, на който толкова се кефят... Искам да изглеждам сериозна-мразчно-делова без наистина да е така, не да се кискам като арпаджик...

desert rose said...

Арпаджик? Аз си мислех повече за репичка или цвекло :D
Абе не е съвсем така, когато трябва, ставаш супер сериозна.