04 May 2006

My life is brilliant. My love is pure.


Всичко, до което се докосна, става прах от пепел, пепел във прахта. Животът започва с пълна сила, а аз седя наедно място и чакам някой да дойде и да ме отведе далеч от моето собствено съществуване. Малкото Глупаче го няма вече, няма го и Мъника.
Там съм аз, там е и моята съдба. Там, при него, който е да е той. Аз всъщност знам кой е, но само аз. И докато не кажа нещо на някой, той ще продължи да си остава далеч от събитията. Завесата ще се вдигне, маски ще покриват лицата ни, музиката ще свири туш, а публиката ще аплодира безмилостно – както всеки изминал път.
А това не е сценарий за филм, не е и сън, забравен и възстановен от миналото.
Това съм аз, а животът е това, което в момента ми се случва. “Експерт по западните езици” – това ще съм във вторник. В петък пък ще съм музикален озвучител.

А какво ще бъда утре?

3 comments:

desislava said...

утре си моята сис. както и всеки ден преди и след. und ich werd immmer da für dich sein.

desert rose said...

ich auch :)

Anonymous said...

Very nice site! » » »