26 May 2006

Това е за сестра ми (без посвещение)

Моят Ханаан (кл.р.2 предварително се извинявам за дължината на поста:))

Самолетът кацна. Слязох от него, взех си багажа и се зачудих накъде да тръгна. Нямаше табели, като на всичко българско. Седнах върху куфара си и ми идваше да се разплача. Колко брутално беше всичко! За нецеленасочената дезориентация имам предвид.
Знаех къде съм, но не знаех къде и какво ме очаква. Понякога съм се чувствала като някой, от когото крадат Времето, изсмукват чувствата, използват ме за секретарка, за довереник и информационно бюро. И точно в един такъв момент съм искала д асе скрия в едно оградено с високи стени място, до което имат достъп само спомени, надежди и хора, истинските ми приятели. Това място - моят Ханаан.
Всъщност аз не съм религиозна, в Бог не вярвам, но, както казва учителката ми по литература - абсолютен атеист няма. Всеки вярва в нещо. И докато някои вярват в Честността, други - в Апокалипсиса, аз вярвам в свободата на избора човек да бъде където и когато поиска. И затова си създавам един Ханаан, място без положение и време. Моята лична свобода ми е жизнено необходима - по всяко време. Имам потребност да размишлявам в уединение за своите решения и собствените си предсказания. И там, в този Ханаан, аз го постигам.
И достигам без страх върховете на дърветата, поглъщам жадно слънчевата светлина. Там Луната ми се смее и аз й се усмихвам обратно. А компания може и да не ми е нужна - само музиката покрай тялото ми и в сърцето ми. Там н едължа нищо никому и отговарям само пред себе си и Природата.
Към Ханаана няма точен изглед. Веднъж той е безлюден площад с по-жълти павета, веднъж - поляна с огнени пеперуди за късмет, веднъж - покрив на някой висок блок, обзаведен с червен диван, антена, радио и много позитивна енергия. И навсякъде съм аз. С пола, с дънки или зимно яке, с книга, с листи за рисуване, с хора или без. Но съм аз, спокойна и знаеща, че каквото и да се случи - от мен зависи то.
В моя Ханаан.
Моята Душа.

(п.с. сис, не успях да го направя. следващия път, обещавам ти(си) го)

5 comments:

zwergkili said...

Hallo Neli. Wie geht es dir denn? Hoere in letzter Zeit soooo wenig von dir... Meld dich mal wieder ;-)
Alles Liebe, Kili

desert rose said...

Hey! Mir geht`s sehr gut, obwohl ich mich fuer eine Pruefung vorbereite, die am 5.06. stattfindet. Nach der Pruefung werde ich dir einen sehr langen mail schreiben :)
Gruesse, Neli

desislava said...

сестра ти подскача от радост и се гордее и ти стиска палци (за всички важни неща, но някои са по-важни от други и ние знаем кои)
иначе твоя и моя ханаан са идентични, май,
но то да не ни е единственото идентично нещо:)

desert rose said...

сефте, както се казва ;)
следва - италианска афера по НВО и поредната безсънна нощ:)

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»