23 April 2006

планове

Няколко нови идеи.
Всъщност николко.


Иво : "Нели, забележи, че от 19:42 не сме казали нищо умно. А сега е 21:16"
Нели : "А това всъщност не е ли типично за нас, а, Иво?"

Всъщност и двамата имаме право. Той има правото да се учудва на нашата постоянна поддържаща се глупост, да се ядосва, когато приятелката му не се обади, да се смее, когато му пращам тъпи снимки.
Аз имам правото да мълча и всяка дума, която кажа, ще бъде използвана срещу мен. Знам си това право и от адвокат нямам нужда.
Нещо друго ми липсва, май са лист и молив. Или фотоапарат. Или онези, деветимата. (Да не се бъркат с Назгулите от Властелина.)

А, ето нещо ново.
Пиесата на Испанска беше доста добра. Дори се замислих колко жалка ще е нашата тази година. Мамка му, нямаме време, а някои хора ме нервират максимално много.
[Сценария за догодина то пиша аз, да си имаме уважението.]
Междувременно ще почна книга. Май.
Междувременно трябва да се разбере кога ще гледаме Dunе.
Междувременно.....мразя тази дума, прекалено дълга е. По немски дълга е.

Та, къде сме утре вечер?

No comments: