28 October 2005

бирибирибирибири

И още малко бири даже, не биха навредили никому.
А в понеделник ни очаква лудо пътуване с луди хора. Музиката е от нас. Бирата ни чака в София. Аз съм някъде по средата и се надявам до края на пътуването майка да не осъзнае с какво се е заела. ( Именно, че не знае точно кои са тези, които ще кара до столицата ни.)
Отделно трябваше да чета едни доклади, едни харти, едно чудо, обаче ме домързя, както винаги (Юлика ще ме убие) и много се унасям и заспивам заради тях.
Още по-отделно и несвързано с темата, от една седмица чакам Киро да си вземе писмото, което с толкова мерак бях направила.
бирибирибирибирибири
и малко аспирин, не в тях, разбира се. Поне ще пишат за мен във вестниците като човекът, който разболя президента.(Якооо=)))
И без новини от последната договореност и уговорки в събота от най-високо ниво.
И, отгоре на всичко, замръзваааааамммммм.

2 comments:

desislava said...

терористка, ще разболява президента тя:)
а какво означава, ще бъдеш някъде по средата на пътя до софия, ъъ, стара загора??

desert rose said...

По средата между бирата и музиката, сестра ми. Стара Загора друг път. Сега предпочитам да се насоча към Добрич и Созопол. И Пловдив. :)