22 July 2005

Каквото и да казва майка, ремонтите вкъщи са супер гадна история.Особено съответното чистене.2 часа non-stop търкане, ядове и Ъпсурт.Жалка гледка.И нищо, че след два часа имах уговорка, намерих време да си взема вана, да звънна няколко телефона, да гледам едно предаване по Дискавъри, дори да измисля плакат за систера.
Иначе беше един нормален ден, нормално горещ, нормално безделничен, нормално шумен.
А сега...Все още чакам систера да се появи в кю-то, докато един приятел ме разбива за пореден път на билярд.Време е да я науча като хората тази игра.И отново няколко часа смях, спомени от срещи в автобуса и ретро песнички.
Е, систер влезе накрая, дори ми се искаше да й попея I feel good, so good, I got you, но излезе прекалено бързо. Следващия път.

6 comments:

desislava said...

ми систъра беше малко пийнала и се вършеха глупости:)))
а как се пише одеЯло, а?

desislava said...

а аполо как се пише, сестра ми, ще ме довършиш днес:)

desert rose said...

Ас южуъл, систъра ми:)))))
И нещо против да бъде малко по-интересно написно `одеяло`?Понякога си супер мрънкало:РРР

zbrox said...

не мога да не прекъсна семейния диалог. :)
ja ne :)

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. individual health insurance plan us Mazda rx8 info Tranny nurse cartoon Mature toe video conference web cam moving company raleigh nc pain relievers Had a hairy pussy tv audience on a sunday night wap cam sex Lesbianas historias live web cams for san francisco Dirty hardcore Teen nude sample Naples celebrex attorneys Hairy pussy sample Erotic hardcore stories

Anonymous said...

Very nice site! Minnesota wild hockey merchandise rb50 sony vaio computer 455 air buick cleaner gs Breast enlargement harmful pill Digital hp projector vp6110 Microlaser win weight loss pills Risperidone and venlafaxine Business insurance minnesota lake north share tahoe time Hair horse in loss Grande ocean marriott timeshare resale sherwood parkdale minor hockey Botox after before http://www.cybersitter-1.info/Icehockeystats.html indian teen blowjob fluoxetine adverse and side effects account high merchant risk services Kodak carousel slide projector 760h